DONT SAY YOUR SORRY CAUSE YOUR NOT

hej! nu händer det inte mkt hos mig. jag sitter och lyssnar på music och ska snart dra och springa en runda. ska bara smälta frukosten. ja iövermorgon börjar skolan. längtar lite efter att se schemat. förra året hade jag nog nord europas sämsta! börja kl 07 och slutade vid 16. kul? nej. så nu får vi hoppas att det blir lite bättre iallafall. sen ska vi få två nya i våran klass också. fast så har dom ju sakt några gånger men :) men imorgon ska jag först till läkaren med mami. sen ska vi åka till stan och fixa id kort och kolla på kläder. fanns ingenting när jag och fille var där i förrigår. men jag köpte en perfym juste! miss dior chérie heter den. aja nu ska jag lyssna vidare, puss


30 ml kostar runt 600 kommer inte riktigt ihåg. på kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0