Nikon Coolpix S8000

åh denna lilla goding ska jag få! 14,2 megapixel och tydligen världens tunnaste digitalkamera! den du! haha nej men åh jag är jätte glad! den är lite och smidig och ha med sig och helt perfekt! så nu blir det mkt bilder!
här kommer en bild på skönheten nej det funkar tydligen inte att lägga upp bilder.. här är en länk iallafall

http://www.netonnet.se/art/foto/kompaktkamera/digitalkamera-langzoom/langzoom-10-15x/nikon-coolpixs8000black/023950.4559/

imorgon ska jag jobba och sen sola och springa bara. haha rutin har det blivigt. på tisdag ska jag träffa
bästa b-rudarna! kommer nog bli galet kul! nej nu ska jag lyssna på musik. kommer säkert mer inlägg för jag kommer inte kunna sova :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0