NO ONE

vet inte vad jag ska skriva så jag berättar om idag. vaknade vi 14 nångång, sen åkte jag till erikslund med mamma och sandra. kollade på utemöbler och käkade bara. sen åkte vi hem igen och jag har suttigt och lyssnat på musik sen dess typ. kul liv. är verkligen skit trött sommnade 4 igår. eller jag sommnade inte då men det va senaste gången jag tittade på klockan. jag ska få nått piller som hjälper till så man blir trött. annars skulle det aldrig gå med skolan så hoppas att det hjälper. nej nu ska jag ut och springa. och juste, jag håller på att övertala min mamma att hon ska ge mig en kamera. har faktiskt ingen och det är inte kul :(
aja ska nog lösa det imr. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0