I'M LOST, AND SJUK

hejhejhej jag är fortfarande sjuk :[ imorse mådde
 jag ganska bra, hade ingen feber och inte
lika ont i halsen, men nu har febern kommigt
tillbaka och jag har fått typ rethosta.
FUCK OF JAG VILL VA FRISK! :(
har lirat lite sims och försökte ladda ner en
film, gick det? nej det gjorde det inte!
varför ha tur undrar jag bara? :)
och nu ska jag antingen gå och slå mina
småbrorsor för dom gömmde mitt headset
eller gå och duscha, nej jag ska inte slå dom jag drev.
haha interesenat inlägg iknow men bättre de
än ingenting. imorgon ska jag iallafall sola med
padré min fast jag är sjuk. den lilla brännan
jag hade från öland är helt borta så jag får fuska.
sen ska jag säkert vara med fekulisia om jag är
friskare och hon är på. heheh nu blev jag jätte
hungrig men jag kan inte äta, tråkigt :)
nej men vi hörs sen mina fina, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0