JAG LEVER PÅ IMPULS NU


hejcha, ny blogg nu då igen, ska fixa designen
sen när jag kommigt på hur man gör (a)
men det här får duga så länge.
skulle igentligen träffat becka, emma och dom idag
men jag är fortfarande sjuk så jag och fille har bara vilat,
var på ica maxi med papi och mina lillebrorsor snabbt också.
men imorgon hoppas jag att jag är frisk
så ska vi träffa dom och fira emma för hon fyllde år igår,
bebis då! nej men det ska bli skit kul att träffa alla igen
för vi har inte träffats på jätte länge för jag och fille
har varigt på öland, och massa sånt. nu tittar fille på nått
manet pogram, haha det heter typ mördarmaneten, skit äckligt äre.
men vi hörs senare love ones! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0