CRAWL

hello, inte topp uppdatering men det är de ju aldrig, hehe. aja lite kortfattat om helgen
fredag; åkte till skolan som skulle börja åtta men vi hade tydligen inställd första lektion som var elevensval så vi hade hål från 09.00 till 10.40. kul jag hade kunnat haft sovmorgon till 10 men så sket dom i att berätta för oss att vi inte hade? aja efter det va det som vandligt fast jag slutade tidigare för jag hade ingen SO eftersom vi skulle intervjuva dom här val gubbarna men det hade jag redan gjort! då åkte jag & fille hem till henne och var med messi och valde bio sen åkte vi ner på stan och fikade, först på esspresso house men det sög så efter det gick vi till nått annat som va lite bättre. sen gick vi runt och träffade lite folk och tillslut började bion, vi såg nån film som jag faktiskt har glömmt bort.. jaaa. men sen sov jag hos henne iaf.
lördag; gick upp 06.00........ haha ja det va jävligt tidigt men jag skulle följa med carro, mickis och mamma på tävling. det va kul där, skit fint väder och så hade jag ju med mig dream team och du kan det aldrig slå fel. sen åkte vi hem och köpte fett mkt godis och chips och sånt för nästan 200, jag och carro hade mys kväll á la engvall style ;). sen hyrde vi the bounty hunter, jag sommnade efter 5 minuter men såg klart den idag. den va braaa.

söndag; vaknade vid 10, eller carro väckte mig då. -.-.-.-.-.-. då käkade jag lite fulle sen stack vi ut och red med mamma, lite vilse va vi ett tag men det löste sig dock :) sen efter det skulle vi ut på schettis tur, ( för er som inte vet det är schettis en liten häst kan man säga ) hon red ronja och jag red kasper, haha fan va jobbigt det va men han va duktig, vi håller på och rider in han och det här var första gången. sen körde vi ronja för hon va dum när vi red. ah sen duscha jag blablabla här är nya biblen enjoy :) haha godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0