I think you got the best of me .


heelo, kom hem för nån timme sen men jag sommnade på dirren när jag kom hem. lagomt död sådär. skolan idag va helt okej faktiskt, började med musik där jag och ida letade efter låtar vi skulle sjunga tills vi i slutet av lektionen kom fram till att det inte fanns nån bra så vi ska fixa det hemma ist. sen på idrotten va jag och ida i gymmet och satt på vibiration brädan, haha fan jag har tränings värk nu :( sen va det ganska lungt hela dagen, lyssnade på några politiker från massa ungdoms parti grejer. ganska så jävla ointeresant tyckte jag och jag hängde verkligen inte med. nu ligger jag och letar efter låtar typ, känner mig fortfarande sjuk så jag ska bara ta det lungt ikv. nej nu måste jag fortsätta ni får ha det bra puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0