JOBB(IGT)

trodde ju att jag skulle följa med carro på tävlin imr så jag har haft feet tråkigt hela dagen och packat o skit, sen så säger carro att det är nästa helg -.- fan va osmart jag är jag blir fan trött på mig själv! jag kunde haft värsta bästa kvällen men nej. har försökt gjort en blogg på devote och funkade det? suprize suprize nej det gjorde det inte! fuck! jag som hade gjort en fett bra (nej inte fett bra men helt okej) header och jag vet inte hur man byter på blogg.se så nu blir det inte av. surt. funderade nån sekund på att ta bort den här bloggen också men sen så tog jag mitt förnuft till fånga och förförsta gången sen jag vet inte hur länge gjorde jag inte nått drastigts pga impuls, hela min sommar har varigt baserad på impulser. mina roligaste grejer och tyvär mina tråkigaste och absolut dummaste grejer har varigt impulser! tur som är har jag tagigt ansvar för allt nu så jag är helt lung ;) + att jag har gjort det (tagigt bort bloggen) 200000 miljarder gånger förut och jag vet att jag skulle ångra det. haha bibeln nästa, nu tror jag att jag ska avrunda, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0