LET ME TELL YOU THIS ONE TIME

hello, inte mkt bloggning på ett tag. vet inte varför riktigt men det har bara inte blivigt av. igår efter skolan gick jag och fille på stan och leta efter kläder, fanns inget som passa bra och allt va jätte jobbigt sen käkade vi och sen kom mamma och då fixade vi mitt kort så nu har jag id och eget kort. brukade ha mammas eller pappas men nu är jag ju nästan vuxen.. eller inte, haha. sen köpte vi en ny mobil till mig, FINALEY! tappade ju min under bryggan i mitten av sommaren typ så det va på tiden. det blev x10 mini pro, eller säger man experia x10 mini pro? ag har ingen aning faktiskt. idag var jag och fille på stan igen, hittade ett par jeans och en långärmad tröja iallafall. sen har jag väl inte gjort så jätte mkt. ganska seg lördag faktiskt men jag är helt slut efter skolan så det är skönt att typ bara titta på film och sånt. oj va mkt text det blev, vi hörs puss.


här är min älskling, den är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0