NÄR MAN SIMMAR BLAND DELFINER, DÅ ÄR MAN INTE RÄDD FÖR HAJAR

shaaaaaaaaaaaaaa, måste först bara säga att jag är så jävla trött på alla som ska klaga på exakt allting! typ åh vad kallt och blåsigt det är, för typ 2 månader sa alla ba fan va varmt det är längtar tills det blir höst. visst ibland måste man få klaga lite jag säger inget om det men vafan försök se på det från den ljusa sidan. bland allt skit så finns det alltid nånting postitift. men nog om det nu! läste nyss en bok, vi har svenska läxa att man ska läsa 1 timme vareje vecka. boken va seg ibörjan men sen blev den ganska bra, grät som fan på slutet! malin+rasmus=sant, haha vet den låter fett töntig och den va väl lite de men helt okej iallafall. lite mer än 200 sidor men väldigt lätt läst tyckte jag iallafall. läste i ca 2 timmar och har redan läst ut den. nej nu måste jag tvätta bort sminket, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0